Mlkmhrrm Tugsace teşekkür ederim yumurta sarısını tam pişirmiyorsunuz demi doğru anladım akışkan kalıyor
Tugsace Mlkmhrrm evet yumurtayı bir buçuk dk pişirin sonra kaşıkla vurarak üstünden açın. Bir bardağa dökülüyor.
Karabiber57 Mlkmhrrm ben yumurtaya suyu koyup ocağa koyduktan sonra tam 7 dk tutup alıyorum ocaktan sonra direk soğuk suyun altına tutuyorum çok güzel akışkan kayısı kıvamlı oluyor
Mlkmhrrm Tugceakyuz deneme yanılma ile ilerliyor bebişler neyi sevecekleri belli olmuyor teşekkür ederim lorunu yaptım denesin sevmezse başka yöntemler deneyeceğiz artık
Miniklord Mlkmhrrm biz beşinci ayda başladık . 6ncı aydan itibaren her sabah bir yumurta sarısı , peynir pekmez verdim . 7nci ayda pankek omlet vs şeylere başladım
Meltemeymen Mlkmhrrm Yumurta Sarısı, peynir Dut pekmezi. Kabiz oluyor arada yuları suyla haşlayıp kayısı ekliyorum veriym. Avokado yoğurt vs :)
Busegg Mlkmhrrm yumurta sarısı avakado ve labne veya lor peynir veriyorum kahvaltıda. Bazen yarım cevizi iyice ezip üzerine ekliyorum
Busegg Mlkmhrrm doktor bize hiç bişeyi karıştırma dedi. Ben bazen labneyle veriyorum avakado lezzetli krema gibiyse tek veriyorum
Mlkmhrrm Busegg teşekkür ederim kahvaltı da da deneyeceğim normalde meyveli yoğrutta çok severek yiyor