Sinemmmmm Annesinindurusu12 1 yada 5 ama ben kesinlikle 1 taraftariyim ❤🥰 grinin agirligina bayiliyorum
theAna Annesinindurusu12 evet o yüzden söylüyorum. Belki bana denk gelmiştir sizi yanıltmak istemem ama bilginiz olsun diye söylüyorum. Sözüm için aldım rengi çok güzeldi sitede soluk bir renk geldi, giyemedim ablama verdim. 🤷🏻♀️
ikiprensannesi_gul Annesinindurusu12 güzel ama model olarak eski bi model sık takip ediyorum tesettür modasını nerde giyiceksiniz acaba