Annesinindurusu12 1-https://www.img.gen.tr/image/bc0acf12-aa8b-43a0-8d71-48552dedfae4.MwK 2-https://www.img.gen.tr/image/3eab2cec-4177-41d6-b664-c9187292e67b.MwV 3-https://www.img.gen.tr/image/5d76f9c0-fa4a-4c02-b65f-1579b080509a.Mwf 4-https://www.img.gen.tr/image/537c905a-a207-4a5f-b78d-f6427699a15f.MwF 5- sizce hangi renk daha güzel ve ağır durur benim tercihim 5 numara ya sizlerin
turunculuanne Annesinindurusu12 bence 1 ve 5 güzel. Ama biraz da ne için ve nerde giyileceğine bağlı 👀
Hohomoromu Annesinindurusu12 3ve 4 numara iyi ama ben tercih edecek olsam 3 olurdu heralde kim nerde giyecek
Mom070 Annesinindurusu12 Ayy kesinlikle 1 şahane bir şey beden varsa bende alayım standart yasını görünce bi sinir geliyor 😂
Mommysharkdoodoodoodoo Annesinindurusu12 ben bunu düğünümde benzerini biri giyerken görmüştüm diye hatırlyorum pembeydi. 5 yıl oldu evleneli
Annesinindurusu12 ebrarin_annesi 5 numara çok hoşuma gitti ağır sende bakarmısın benim için güzellerine rica etsem
theAna Annesinindurusu12 merhaba daha önce aldınız mı bu siteden? Ben bu elbiseden almıştım rengi bu kadar canlı olmuyor bilginiz olsun. Soluk gibi gelmişti.