Mom0971 Morusevenanne kayinvalideme gecen sene anneler gunu icin v7 almistik o ona yetiyor ablmda v8 aldi cok memnun kuzenimizin esi hatta diger kuzenin eside v8 kullaniyolar cok memnunlar ama biri yinede almasaydimda olur dedi 😂ben baska marka kullaniyorum memnunum daha az para verdim
Pekmeziletahin Morusevenanne ben kullanıyorum canım yaklaşık 2,5 senedir dyson animal pro 2 benimki çokta memnunum valla garantisi var eğer bir problem olursa müşteri hizmetleri var arıyorsun zaten kayıtlı oluyor ismin orda hangi parçasıysa hemen gönderiyorlar valla çok memnunum tavsiye ederim anneme de aldım ben
BuketMina Morusevenanne Philips speedpro Max kullanıyorum çok ama çok memnunum. Dyson alacaktım ama parçası bulunmuyor. İxaomi nin de aynı şekilde. Ama Philips öyle değil ☺️
Morusevenanne BuketMina philipsin başlıgına halıda kaymıyor diyordu bi videoda. O yüzden vazGecmiştim
Aysenur-efe Bende dün v11 absolute extra verdim sipariş yorumları görünce içim rahatladı 😂🙏🏻 Merakla bekliyorum
ly35 1 senedir v8 absolute kullanıyorum. elim ayağım resmen, verdiğiniz paraya değiyor hem kullnımı çok kolay hemde süper çekiyor. robottan daha kullanışlı bence robot takılıyor beni sinir ediyor (v2 pro bendeki robot)
BuketMina Morusevenanne yok ben hiç problem yaşamadım. Halılarımı çok güzel süpürüyor ☺️ Yeni süpürülmüş halıdan çıkanları görseniz hemen alırsınız
Burcinisp Dn123 yani sesliler. Ama ben süpürge sesini çok severim. Benim uykumu getirdiğinden rahatsı etmiyor. 🤣🤣
Sakura-chan CAGATAY Dyson Türkiye piyasasına ilk girdiginde almıştım ben. O zamanlar ömür boyu garanti vardı . O sebeple zaten paraya kıyıp aldım yoksa almazdım . Bendeki bigball. Şimdi sizin yazınca sanırım yayginlasinca o kuralı kaldırıp 5 yıl garanti getirmişler .