Morusevenanne v11 kullanıyorum ilk aldığımda deneme amaçlı halıyı çok az süpürdüm ve yeni supurmus olmama rağmen baya toz biriktirdi haznesinde evi supurmuyormusun ben dedim. Tek kötü tarafı bana göre üst motor haznesi biraz ağır , çalışması için birde sürekli düğmesine basmak gerekiyor ama bu zorlamiyor. Kesinlikle tavsiye ederim yani