Ya bişi sormak istiyorum benimde 2 ay önce çok şiddetli adet sancım oldu ve 3 gün sürdü doktora gittim diane 35 verdi aranızda kullanan varmı 1 kutu kullan gel dedi kutu bitti 4 gün sonra regli oldum bu ay 10 gün gecikti reglim hiç olmaz normalde böyle ama ilacın etkisindenmi acaba bilen varmı aranızda 😕