K1r2m Hayırlı ramazanlar arkadaşlar eğitici köpekçik alan kullanan var mı acaba sipariş vermek istiyorum da hepsi burada da 100 tl ye geliyor acaba güzel mi fikir verir misiniz ?
Gkcerhan K1r2m eğitici köpekçiğin seviyeli olanını aldım oğlum dört aylık çok seviyor 😃 hamileyken 140a almıştım ben
K1r2m etipuf Fisher-Price Eğlen & Öğren Yaşa Göre Gelişim Eğitici Köpekçik (Türkçe) Sesli, Işıklı Oyun Arkadaşı, Mavi FPN79
Brc35 K1r2m biz 2.5 yıldır severek kullanıyoruz hala da seviyor :) şimdi sıra kardesinde uzun soluklu bir oyuncak
BademsMam K1r2m eğitici köpekçiğin kız kardeşini kullanıyoruz kızıma. Çok seviyor gerçekten çok güzel ben bile oynuyorum ve bütün müziklerini ezberledim 🤣🤣 hem anlatıyor hem müzik söylüyor. Hemde seviyeli her seviyesi farklı güzel
K1r2m BademsMam Fisher-Price Eğlen & Öğren Yaşa Göre Gelişim Eğitici Köpekçik (Türkçe) Sesli, Işıklı Oyun Arkadaşı, Mavi FPN79 bundan mı
Kuzeyim22 K1r2m ben aldım canım 9 aylıkken başta hiç azetmedi ilgilenmedi😂 şimdi 11.5 aylık şuan güzel dikkatini çekiyor bakıyor basıyor kulağına şarkısında gülüyor
BademsMam K1r2m bunun kız bebekler için olanını aldım ben. Oda eğitici köpekciğin kız kardeşi diye geçiyor internetten bakın