nilcvsdanic Cennetkoydum PTT ye gittiğimde daha yatmamış demişlerdi 1 sene dolmadan yatırılmiyor demişti orda çalışan e devletten takip edin demişti
Gizemsena Doğum parasını nasıl alıyoruz nasıl başvuruyoruz acaba ? Ben de eylülde doğum yaptım almadım başvurmadım da 😒 e devletten ne yazıp bakacagım
arzuu-52 Gizemsena Aile ve sosyal güvenlik kurumuna gidip doğum yardımı için başvuru yapman gerekiyor canım
arzuu-52 nilcvsdanic yatmıştır canım o PTT ye git al paranı sen parayı almadığın için ödeme aşamasında yazıyor hala. Bende ödeme aşamasında yazıyor diye beklemiştim bi kaç ay netten araştırdım halbuki para yatalı baya olmuş gidip aldım bende
Ocak2021 nilcvsdanic pttye gidip bi sorun isterseniz . Bende de ödeme aşamasında diyordu gidince verdiler.
Tugcecaliskan nilcvsdanic bu yatan 300 TL yi alamadim 2 ocakta doğum yaptım 232 TL yi ay sonunda almıştım iş yerinden yatan toplu parayı 3 ay sonunda aldim
Mrv38 Kızlar nerden başvuru yapıyorsunuz e Devletten Doğum yardımı başvuru sorgulamaya giriyorum ama yeni başvuru falan yapamıyorum
Defneninannesiiii Cennetkoydum benimde ödeme aşamasında yazıyor ama PTT kurum ödemelerinde görünmüyor yatmışmıdır acaba