Valla güle güle harcayın 🙏 2 iş yerimiz var geçen seneden beri kapalı 2side eşim dükkan sahibi olduğu halde günlük işlere gider oldu ev kira çocuk desen ayrı masraf evin eksiği hiç bitmiyor geçen seneden beri kaç kere başvuru açıldıysa yaptım hiç biri olmadı daha bu sabah arkadaşımla konuştum eşide kendiside fabrikada çalışıyor evleri kendilerine ait onlara çıkmış artık dayanamadım insanların hakkına girdiğinizi bilin yani dedim çok karmaşık bi durum 🙄