NukleerBaslikliKiz Babyiveannesi Doktor bana 11. Haftada tahminde bulunmuştu doğru çıktı canım ama en doğru 16. Haftadan sonra belli oluyo sanırım 😀
Babyiveannesi NukleerBaslikliKiz bende hiç tahmin yurutmedi henüz aslında ben memelkete annemin yanına geldim ilçe olduğu için ozel hastane yok devlette uotrasyonlari çok net olmadığı için yanlış olabiliyor
ecemm-6161 Babyiveannesi yapısına göre canım dedim net değil doktor bile net spyleyemezken ben net söyleyemem happy mom da tahmin cok yapıyorum %95 tutuyor geneli tutmadığı bir kaç tane dir
Azraaa02 Maviyesil121212 Hayır hep Allah’tan hayırlısını istedim kız erkek mi diye hiçte merak etmedim ellerimi açıp hep hayırlısını diledim Allah’tan🤲 Rabbim iki tane evlat verdi bana pırlanta gibi bir kız bir de erkek elhamdülillah
Babyiveannesi bikerem Gorucez artık bakalım kız mı erkek mi olucak sağlıklı olsunlarda fark etmiyor ❤️
bikerem Babyiveannesi sonuc ogrenince buradan yazar misiniz. Merak ederim cocuklugumdan beri hep bana tahmin yaptirirlar hic de yanilnadim. Kendimi test ediyor gibi oldu ama merak iste