Tuba evet böyle insanlara çok sinir oluyorum işte tabikide kızda erkekte olsa sonuçta ikiside benim canımdan kanidman nasıl ayrımcılık yapabilirim bazen bazı insanlar çok saçmalıyor onlar ayrımcılık yapıyorlar diye herkezi kendisi gibi sanıyorlar ilk bebeğim olduğu için hem mutluyim hem heycanliyim merak ediyorum acaba kız mı erkek mi nasıl olucak diye düşünüyor insan ❤️😍