Merve-miray Prensesannesi38 Geçen sene ikisini de aldınızmı ben aldım ama bunuda alabilir miyim acaba
Asklepios Prensesannesi38 dur şurayı ben karıştırayım bu sefer. 😂 Hakkettiyseniz güle güle kullanın. Hakermediyseniz de pü yazıklar olsun size.. 😂😂😂
Minikkuzum1999 Prensesannesi38 nerden başvuru yapılıyor ne zman yaptığınız biraz bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler 🤗🥰🥰
Merve-miray Prensesannesi38 Nasıl yapıyoruz başvuruyu. Benim ki 0 olduğu için pazartesiymiş ama haftasonu yapabilirim
Prensesannesi38 Minikkuzum1999 hatırlamıyorum ama bir ayı geçti yine e devlet pandemi başvurusu yerinden yapmıştım
Kereminannesiii Prensesannesi38 markete kadar çıkmıştım gelmişler ama alamadım PTT ye gitmem gerekecek sanırım
leynanin_pembemantosuu Prensesannesi38 bana mesaj gelmedi şimdi ptt ye geldim evinize gelicektir dedi ama mesaj gelmedi 144 çekebilirsiniz dedi parayı
Kereminannesiii Prensesannesi38 telefon numaram görünmüyormuş o yüzden kağıdı kapıya bırakıp gitmişler
leynanin_pembemantosuu Prensesannesi38 bende ikametgah adresimde yaşamıyorum icralık olduğumuz için 🤦🏻♀️Bakalım nolucak
Alanbebek leynanin_pembemantosuu pttye yatırırlar canm ablamı adreste bulamadılar suanda gıttı pttden almaya ama cok sıra varmıs 👀
leynanin_pembemantosuu [silindi] eşimin bende önce iş yeri varmış batmış çok büyük borca girmiş yaklaşık 300-400 milyar kadar borcu var 17 tane icra dosyası var bu yüzden ne sigortalı işe girebiliyor nede hiçbişey yapamıyoruz
leynanin_pembemantosuu Alanbebek evet bayağı sıra vardı bende 12:40 da gittim ptt ye beklemeye 10 kişi vardı bekleyen girdim sıraya 1 buçuğa kadar 70 kişi vardı resmen bekleyen aramışlarmı evde bulamadık sizi diye