BenDenizMustafakemalinannesi Canım Hepsiburada express var ya onda da çiçek gönderme bölümü yapılmış üstelik ilk alosverise 25 lira indirim var
Domino FHKK herkes soyguncu fırsatçı olmuş. sikayet etmek lazim o ekran goruntuleri ile de iste nerdeee ilgilenen 😒😤 başı boş kalmislar onune gelen fiyat yukseltiyor denetleyen eden yok nasılsa ohh valla olan millete oluyor
Sevilayy_1 FHKK Geçen hafta işe başladım çicek göndermek isteyen kimseye adres vermedim yazık bi çicek 110 lira evet insanın hoşuna gidiyor hediye gelmesi ama bu kadar suistimal edilmemeli bence
Trkanmete FHKK bende yaklaşık 1 ay önce çiçek sepetinden baby turco ıslak mendil almıştım. 24×90 lı 20 paket ıslak mendil geldi. Ama uğraşmak istemedim.