Anneme 2 gün önce çiçek sipariş edecektim ekran resmini aldım babama attım yarın girerim siparişi dedim, 80 ₺ olan çiçek bi günde 110 ₺ oldu mecbur girdim sipariş . Şimdi baktım 130 ₺ olmuş mübarek ayda soygun değilde ne ❓Bu tür kişilere prim vermeyelim lütfen ilk ve son alışveriş oldu. Babam müşteri hizmetlerini aramış açtım ağzımı yumdum gözümü diyor 🥴 Haklı olarak çok sinirlendi 🤷🏻♀️🙄