Maviyesil121212 işte “benim oğlumun kaka saati şudur” diyemiyorum.. Zaten çok zor besliyorum, yedikten yaklaşık 1 saat içerisinde de yapıyor. Bugün tuvalet konusunda çok çok daha iyi, alıştı diyebilirim. Hala kaka yok işte.. Önerilerinizi yapacağım, teşekkürler.