Maviyesil121212 biz de eğitimin 3. günündeyiz. 3 gün önce birden lazımlığına oturup çiş yapmak istedi, biz de bi heves attık bezi. 3 gündür hiç bez takmadım. Uzun zamandır sabahları zaten kuru kalkıyordu, 2 gecedir hiç kaçırmadı. Dün parka oynamaya gittik, yanıma 5-6 tane yedek şort aldım, 2 kere kaçırdı oynarken, hemen değiştirdim. Parktaki anneler böyle böyle 1 haftada çocuklarının alıştığını söyledi, bugün ilk kez kendisi koşa koşa lazımlığa oturup çişini yaptı. Kaka konusu ise karışık.. Maalesef dün 2 kere evin içine yaptı kakasını🤦🏻♀️ Sanırım benim hatam, takip etmem gerekirdi. Bi an boşluğumda yapıvermiş ama yapınca beni çağırdı hemen “burada e ee yaptım” diyerek gösterdi. Bugün takipteyim kaka konusunu, bakalım nasıl yapacak..