Canım çişlide olsa asla bırakmam çocuğumu altı ıpıslak hiç rahatsız olmazmı? Sadece uykusu bölünmesin diye bazen ıslak mendil kullanmadan direk yemi bezi takıyorum ama çişli çişli bırakıp uyuyamam ç yatmadan yeni taktıysam zaten sabaha anca doluyo ama bazen yatmadan değişmeyi unutunca falan gece 2 gibi 3 gibi veya namaz vaktide çok dolduysa değiştiriyorum