Kızlar uzmanlar genelde gece beslenme ıcın uyanan bebeklerin altını degıstırmeyın dıyorlar yanı kaka yapmadıysa tabiki. Uykunun iyice açıldıgını söylüyorlar. Ben dayanamayıp degıstırıyorum doldurdugu ıcın pişik olur dıye ama uykusu cıdden açılıyor.. sizce degıstırmemelimiyim 🤷♀️🤷♀️