Kulak sonradan kepçe olmaz doğuştan olan bişey. İlk 6 ay bizim kızda gözle görülür yoktu büyüdükçe şekil almaya başladı. Ama hafif uçları kıvrık sadece perde aralıklı kepçeliği yok çok şükür. Fotoğraf göremedim ama kafana takma. Çok çok rahatsızlık duyarsa büyüyünce ufak bir operasyonla hallolur ☺️