Elmadersem benim kızımızda kepçe , hatta sizinkine göre epey kepçe diyebilirim . Babada ya da bende yok şu an sadece babası küçükken kepçeymiş ama büyüdükçe düzelmiş. Biz kendi doktorumuza sorduk düzelir mi hocam diye. Kepçe kalmaz düzelir dedi kafası büyüdükçe. Ama bence kepçe olacak bizim kız 😅 ben kabullendim 😇