Liya61- şeker ne kadar doğru bir bebek için biz büyüklerde bile şeker tehlikeliyken bir bebeğe boşa şeker yüklemenin zararlarını söylememe gerek yok sanırım . Yorumlarda gaza iyi geliyor rahat ettim bebeklerinde diyorlar haklılardır belki ama 3 ay gaz sancısı çekip uykusu kalırsınız alt tarafı ama ilerde şeker hastalığı böbrek sorunları herseyde karşı karşıya kalırsınız. Anlık düşünmeyin ilerisinide düşünün. Benım kızım böbrek hastası doğdu ben haşa çikolata bile vermiyorum şeker hastası olmasın ilerde bi sıkıntı olmasın DİE. Herkesin kendi tercihi tabi ama doktorunuza danışın böyle şeyleri.