Liya61- ayy ayy bıktırdılar bizimkilerde sürekli her gittiğimizde çay verirdi ama kayınpederim verirdi neymiş dinlendirirmiş çocuğu mantığa bak ben kaç kez uyardım laf anlamadı en son çocuk kansız kalıyor siz çay içirince dedim hemşiremde ısrarla yasak olduğunu söyledi dedim artık içirmiyorlar neymiş görümcemin kızı var benim kızımla aynı 9 buçuk aylık o her zaman içiriyormuş bişey olmazmıs diye geçenlerde doktora götürdüler çocuk kansız kalmış bende hani bişey olmuyordu çocuk kansız kalmış içirirse çayı öyle olur dedim bidaha oymuş hiç vermiyorlar. Verdirtme canım 1 kerelik bişey olmaz ama tekrarlatma ne.kadar taviz verirse o kadar tepene çıkarlar hele ek gıdada falan her şeyi yedirmeye çalışırlar.