Degrmenesra VolkanEmrem benim kız aylardır diş belirtisi yaşıyor ama ortada hala bi diş yok 😂 bugün 8. Aya girdik 2 haftadır iştahı kesildi ağzı tekrardan akmaya başladı eli sürekli ağzında bekliyorum bende ilk dişimizi 😊
goker05 Ece-su ağzını zorla dgeil de gülerek açmasını sağlayın altta hafif beyazlık oluyor yeri bende öyle anladım özellikle actirmiyor
Cyln17 VolkanEmrem ah ah kaç aydır herseyı ısırıyor huysuzlanıor ama cıkarmadı bi türlü bizimki cıkarsa da oda bizde rahatlasak
VolkanEmrem 1234ikra anladm cnm doktora gittinizmi hic bizim burda bi tanidigimn cocuguda ayni seninki gibi doktor tahlil filan yapmis hicbirsorun cikmamis insallah cikar da disi rahatlasin gitmediyseniz bi gidin derim cnm
1234ikra VolkanEmrem insallah bakalim hayirlisiyla bi çıkarsaydi Evet gotrdum doktora dedi çıkmak üzere ama halen yok
VolkanEmrem 1234ikra iyi cnm ozamn cikar cok yakinda bizimkine de doktor cok kabarmis yakinda cikar dedi 1 hafta sonra cikti🧚♂️