1Nisa1merve anneCANan ay cok haklısınız. Bizim 6 aylik oldgu gün cikardi ilk dişler sesszce cikmisti simdi ustler cikiyor cok zorluyor bebekleri. Senin dedgn gibi en son kutlama yapilmali yapilacaksa da 😀😀😀😚🤩😅
anneCANan 1Nisa1merve aynen ilk dişlerde elini ağzına götürme ve bol salya dışında bir şey olmamıştı ama sonrasını ben sana anlatmayım inşallah sıkıntısız çıkar yavrunuzun dişleri . Sonra hep beraber kutlama yapıp burda öncelik edelim yeni bir akıma 😉
VolkanEmrem Ece-su surekli eline agzina goturuyosa akitiyosa dis huzursuzlaniyosa bide agzinin etrafinda dokuntulrr oluyosa dis belirtilri cnm umarim tez zamnnda cikari zor 🤲🥰
prensinveannesininguncesi VolkanEmrem hayırlı olsun darısı başımıza İnşAllah ☺️ Bende eşim oğlum ve ben pasta kesmek istiyorum diş partisi tarzında ama bakalım kısmet
VolkanEmrem NisAsel0311 hele bide ciksin benim gibi aglarsin yatamadim o aksam mutlulkdan heyecandan🤭🥰
mnnakanne VolkanEmrem diş partisi yapmadım bilgim yok canm 9 bucuk aylıgız 6 tane dişimiz var 7. Yolda🥰🥰
Xyz26 VolkanEmrem 5.ayının ilk haftası alttan ilki 2.haftası 2.yi patlattı 6 ay 10 günlükken yukardan ilkini tam 6 ay 3 haftalıkken de 4.ye kavustuk