Zalimsin Yengemin annesine veriyorlar, yengemin babasının evleri arabaları dükkanları var ama karısı alıyor. Onlar alıyorlar da sen mi almiycan
Woody Annekus Ayy yapmayın Allah aşkına.. Devlet uygun görmüş vermiş. Siz de bu ülkenin bir vatandaşı değil misiniz?
dygcm Annekus ya o senın nasibinmiş demekki atla deve degıl ya ne kadar gündem oldu ıhtıyacın olmasa zaten basvurmassın
Annekus Woody aklımdan cıkmıyo onlarda ama Silivri soguktur diye susuyor millet sorgulayamıyor bile artık bakanlarımız gözümüzün önünde dolandırıyo devleti fekat onlardan da farkımız olmalı 🤷♀️ neyse haklısın kullanıcam parayı tesekkur ederim düşüncenizi paylastıgınız icin
Annekus okuyananne222 yok şükür gereksiz harcaması sizi yanlıs anlamamdan korkmussunuz ama ne demek istediğinizi anladım su zamanda evine bir maas girende gecinemiyo 3 maas girende bunu kastetmişsiniz Rabbim Türk ırkı ve milletine sahip cıksın ondan Baska kimsemiz yok kaldıki 😑
dehsetulvahset Annekus bizzat cok.yakinimin esi 5000 aliyo kendi 2000 e yasli bi kari kocaya yemek yapiyo kizi asgari ucret hi bi de engellu kizi var 1500 lira ordam geliyo agzinyla soyluyo her yerden de yardim aliyorum altin alip koyuyorum koseye die o bile aliyo sen hayli hayli al biyleleri nasil yiyo onu bilemiyorum ama
Karas As1ioz aynısını düşünüyordum tam ay allahım bizden kat kat fazlasını alırlarken düşünen yok çıktıysa alın güle güle kullanın işte 😅