Annekus emin olun sizin düşünüp sorguladiginiz kadar halktan çalanlar düşünmüyor.gecen Google haberlerde bir soru sormanın bedelinin hapishaneye gitmek olduğu yazıyordu, kayıp paralara hiçbir açıklama yapılmazken sizin 1000 TL için vicdan yapmanız bence gereksiz.Zaten kazandığınız paradan birçok vergi kesiliyor,bebek maması da dahil.Kopruye, TRT ye herşeye para veriyorsunuz.Vergileri yukseltenlerin vicdan yapması gerek bence.