Merhaba biz ikisini de kullanıyoruz. Bence cirtli bezler daha az sıkıyor o yüzden eğer yatırmayı basarirsam ondan, basaramazsam külot bez takıyorum. Geceleri ise hep cirtli bez takıyorum. Hem o kadar saat külot bezin lastikleri sıkar diye, hem de sizdirir belki diye. Eskiden prima premium kullaniyorduk. Şimdi normalini kullanıyoruz primanin.