Ceya Merhaba güzel anneler , önerilenize ihtiyacım var. Oğlum 13 aylık oldu cırt bez kullanıyorum ancak alt değiştirme tam serüven olmaya başladı, resmen kovalamaca oluyor. Ayy çok uzattım külot bez kullanıp memnun kalan var mı 🙂
Yms2019 Ceya Ben 4 aylıkken basladim şuan 16 aylık bizdede alt degstrme baya sıkıntı belim kopuyo artık degistrrken Molfix kullanıyorum çok ama çok memnunum hemen gydr uğraşma sadece değiştirirken alttaki kiyaftelrnei komple çıkarmak zorundasn
asz Ceya 14 aylığız şuan biz.9.ayımızdan beri külot bez kullanıyoruz(molfix).inanılmaz rahat.şiddetle tavsiye ederim.
[silindi] Ceya önceden cırt cırtlı kullanıyordum şuanda külot bez kullanıyorum canım memnunum bakalm şimdilik ☺️
elifhanimm Biz 6 ay olmak üzereyiz 1 aydır kullanıyorum rahat diyebilirim ama sleepy 4 numara gerçekten berbat biri almak isterse haberi olsun
Ceya elifhanimm gece filan sızdırma oldu mu ? Biz sleepy kullanıyor cırt bez de, külot bezde o olur herhalde
okuyananne222 Ceya külot bez kullandım hiç kullanışlı değil hiç. Değiştirmek istediğim de pijama pantolon külotlu çorap ne varsa hepsini çıkarmak zorunda kalıyordum. Cırtcırtlı kullanmaya devam ediyorum.
Mommysharkdoodoodoodoo Ceya Uzun süredir külot bez kullanıyorum çok daha iyi oluyor ayaklandıklarında
Ceya Zehraisa 😀 evet denedim , bulmak konusu biraz zor oldu ama prima aldım gece de performans iyi olursa devam ederiz 🥰