Nur98 benimde birden başlamıştı ağlaya ağlaya oturup kalkıyordum geceler hic olmasn diyorsun ki geceler daha fazla artıyordu agrim ve sonuç bel fıtığı olduğumu öğrendim hala geçmedi belden bir iğne yapıldı küçük bir operasyon ile ondan sonra hafifledi ama hala en hafif şeyde şiddetleniyor ve geçmedi bile.. allah yardimcin olsun canim insallah senin fitik değildir. doğum sonrasında olan bel.agrilari oluyor öyle bisey ise geçici bir süreçtir insalah gecer