Nur98 süte geçiyor ama zararı yok mu demek istemiş anlamadım ben her ağrım olduğunda parol alıyorum ya da minoset emzirrken kullanbliyosun bu arada dünden beri benim de bel ağrım var spinal sezaryen oldum ondan mı diyorum bilmiyorum 4 aylık oldu bebeğim şimdi başladı bel ağrım anlamış değilim 😏