Benim de oğlum 22 aylık allah nasip ederse başlayacağım bayrama yakın çünkü oruçken sabırlı olamayabilirim 😂 ve bence evet ilk güne göre normal kaçırması çünkü artık bez yok yeni bir durum var zamanla rahatsız olacaktır pes etmeyin bence en az bir hafta verin kendinize yani ben öyle yapacağım deneyeceğim bakalım