Evet bugün başladık yaklaşık ⅞ kere kaçırdık. 2 kere azar azar wc çiş yaptık. Başlarda gayet iyi gibiyidi Ama son iki üç seferdir tuvalete götürüyorum kalkmak istiyor hatta korktum dedi daha sonra içeri gidiyor ve altını ıslatıyor. Sizce erken mi? Konuşabilen derdini anlatan bir bebek. Bezden rahatsız oluyor kaşıyordu vs. Kaka yaparken saklanmalar, yaptıktan sonra gelip anne kaka çiş demeler… hazır olduğunu düşünüp bugün klozet adaptörü ile denedik ve sonuç… sizce ne yapmalıyım? Eşim erken dedi ve bez taktık. Haklı mı? Lütfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi çok zor bir kararmış😟