Ece51020 Moderna olmak için randevu almıştım,kalmamış gittiğim gün bitmiş.Biontech kısmet oldu.Akşam saatlerinde aldım aşıyı gece uyudum ve sabah uyandığımda kolumu havaya bile kaldıramıyordum aşırı ağırıyordu.O gün tüm gün öyle kaldım,başka bir yan etki yaşamadım çok şükür🙏🏻Ertesi gün sabah geçmişti ağrı da.Darısı sorunsuzca 2.doza inşallah🙏🏻