Ogullarinaasikanne kimsenin kul hakkına da girdigimi düşünmüyorum sonuçta bu benim babamın dağıttığı bı para değil
Size göre şuan ihtiyacım yok gibi görünebilir hamile kalmadan önce ne eşim iş bulabildi korona başlamadan evlendik bı ay sonra korona çıktı haliyle ıssız kaldik ev kira ( ev dediğim asla isinmiyordu lagami taşıyordu mutfaginda sayamadığım kaç tane fare vardı !) Dolapta yicek sadece makarna ve peynir vardı sabah akşam makarna peynir yemek nasıl bı duygu bilemezsiniz evde ekmek Alicak beş kuruş yok en son çare korona olduğu halde kocamla bağa gittik kış günü o zaman rastgele başvurdum çıktı onunla elektrik borcumuzu ödedik ikinci çıktığı zaman da hamileydim 6 aylık yine cepte para yok hamileyim oğluma alincak biseyler var alamıyorum belki yatmıştır diye şans eseri iki dk kimliğimle uğradım sonuç ben başvurmadan adıma yatırılmış bunda da kaç sefer başvurdum reddedildi en son Allah’ım oğlum için basvuruyorum oğlumun şansına bayram öncesi dedim oylelikle başvurdum sonuç çıkmış he şuan doğru düzgün bl evde oturuyorum cebimizde kalan 200 300 paranın birazını koyup aileler harçlık verirse biriktirip oğluma gram alıyorum soruyorum size bunun neresi kötü ?! Herkes bilmediği hayatları yargılar olmuş kimsenin kul hakkına girdiğim yok bunu bana değil devlete sitem edin 👍
Nazlchngr-61
Sizde okuyun beni ona göre yargilayin olur mu ☺️
Nazlchngr-61