Sinemmmmm Defnesmommy ya şoyle servisi gelip ayarladigi halde sebzelerim corbalarim buz tuttu 2. Kez geldiler hem ucret verdim hem yine ayni durumu yasadim en son kendi kafma gore ayarladm
Gizem_ar Defnesmommy tavsiye ederim ikisini de yani profilo da iyi sirmenste bütçeniz varsa başka marka bakmayın derim
Defnesmommy Gizem_ar bütçe var ama ben de bosch Samsung vs o markaları iyi diye duymuştum Siemens daha mı iyi
Mom091 Defnesmommy toplam net hacmi 619 litreymiş. Çok memnunum. Bütün beyaz eşyalarım siemens zaten. Kendimde elektrik-elektronik teknisyeniyim. Bir kez alayım ömürlük kullanayım derseniz siemensi öneririm😊
Gizem_ar Defnesmommy kesinlikle siemens samsung beş para etmez telefon markası beyaz eşya başka bir şey
Defnesmommy Mom091 hangi model peki şu an Siemense sıcak bakmaya başladım yani sonuçta bir kez alıcaz ömürlük olsun diyorum her yerde teknik servisi var mı acaba
Nurdem0433 Defnesmommy geçen sene sharp aldım dev gibi fiyat yüksek ama tazelik olsun buzlugunun büyüklüğü olsun çok kullanışlı tavsiye ederim
Mom091 Defnesmommy xxl olan modellerine bakmanızı öneririm. Telefonla aradığınızda direkt geliyorlar. Ben evlendiğimin 3. Günü en üst raftan zeytinliği düşürdüm. Gövdesi çatladı dolabın. Hemen gelip bakmışlardı. Hala çatlak gövdesi kaldı öyle😁