Dzeyy gerçekten soyluyorum yapamasa ablam yapamazdı hayatında ne spor ne diyet yaptı zaten yerinden kalkmaz oyle biri oyle azim gösterdiki 50 dk bahçeleri var ufak orda yürüdü kız 45 dk lesie yaptı yürüyemediği zaman yemedi 3 ayda 20 kilo verdi vallaha yapamasa o yapamazdı bana hep oyle diyor gerçekten de oyle kimseden eksiğim yok sabor ve azim le olucak 3 ay yada 4 ay ama olucak hep ben kendime bunları soyluyorum bu zamana kadar yedim bi 5 ay yemiycem bu kadar basit 💪😊başarıcaz