UmayDuruMom bütün kışı penye battaniye ile geçirdi. O da üstünde durabildiği sürece. 2 tulum ikisini de 2 şer kere giydi. Annemler kızıyordu bu çocuğun üstü açık üşüyecek diye ama asla istemiyor. Hemen uyanıyor sıcaktan. Lcw nin pijamaları var alt üst aynı desen ve ince olmayan bi penye. Aldım 3 takım değiştire değiştire onları giydiriyorum. Kalınlıkları şu an için çok iyi. İçine kısa kollu zıbın. Ben yanında yorganla uyuyorum bu arada 🤨🤨🤨