3children1mom DuruAlyaa O ilk düştüğün de nefes alamamış gibi yani uğunmuş. Kusma, gözde kayma, uyku hali olmamış… ( düştüğünde göz kayması uyku hali nefes alamamış ondan olmuş bazi bebekler ağlarken sessiz ağlar nefesi kesilir) Cok geçmiş olsun canım 🌸
DuruAlyaa 3children1mom yani ciddi birşey yok mudur birazda olsa için rahatladı. sadece biraz baygin bakiyor ama herşey yapiyor yine mesala şuan kucağımdan inmek istiyor oynamak için
Minikpandailay DuruAlyaa İhmal etmeye gelmez. Çocuk bu suram ağrıyor buramda bu var diyemiyor. Eşinize birdaha söyleyin bence
3children1mom DuruAlyaa Üstünden 1 gece geçmiş yoktur canım inşallah kötü düşünme icin rahat etmiyorsa yinede götür . Benim kızlar cok düştü 🙈 Büyük kızım iki aylıktı ve cok hareketliydi koltuğun üzerinde pusette yatıyordu amerikan mutfakti. Ben mutfakta is yapıyordum. Bi anda ses geldi. 2 aylık çocuk tersine yatırdığım halde nasıl düştü anlamadım. Neyse ilk o zaman başladı kaygılarım sonra sonra tecrübe kazanıyorsun. Ne zamn tehlikeli hale geliyor v.s diye Tekrar geçmiş olsun canım ❤🌸
Semaozguler DuruAlyaa ilk gün biraz halsizliği oldu evet Ama biz hemen götürdük bişeyi olmadıgını öğrenince rahatladık canı yandı herhalde ondan halsiz dedik en azından kafamız rahattı canım