Direk konuya giriyorum kızlar. Kizim 14 aylığa geliyor ve artik koltuklardan inip çıkıyor, ben o sirada kızımın yemeğini almak için mutfağa gitmiş kızımda koltuktan düştü. Hemen yanına vardim baya ses gelmişti çünki, kucağıma aldım ilk başta ses çıkartı normal ağlıcak zannetim sonra ağızı açık ses çıkartamadı biraz sonradan geldi o sirada gözleri gidiyor gibiyi uykuya dalar gibi ama hemen kendine geldi ağlamaya devam etti. Eşim kucağına alınca kızım azcık daha ağlayıp sustu ama gözleri çok yorgun bakıyordu ve kesinlikle enerjisi vardi düşmeden. 4 dakika olmadan kendine geldi gözde kayma, kusma, kanama herhangi bir yerinde şişlik yok devam etti oynamaya eskisi gibi. Bu sabah yine bi dalgın ve biraz yorgun bakıyor enerjisi yok gibi düştükten sonraki hali gibi. Yan etikisi olmadan birşey olurmu? Eşim benim abartiğimi ve doktora gitsek birşey yapamacaklarını diyor hiç birşeysi olmadığını için. Bilmiyorum belki ben abartiyorum ama cevaplarsanız sevinirim 😊🙁