sarpiko oğlum 7 kilo 5,5 aylık 4 numara bez takıyorum. Hafif bolluk da var ben normalde çok memnunum hatta dediğim gibi gün için birkaç defa saatlerce alamamıştım altını gram sızdırmamıştı gece yaşadım bu problemi iki kez😓🤷♀️ Büyük ihtimalle ben uyanmasın diye acele veya yamuk bağladım sanırsam ondan oldu