sarpiko ben de çok memnunum ama iki keredir sızdırma yapmış geceleri. Ama bi kere bebeğime gündüz takmıştım bezi neredeyse 4-5 saat değiştiremedim full performans mükemmel gram sızdırma yok ve bez epeyce bi idrar dolmuş, bebeğimin cildi kupkuru hepsini içine çekmiş dedim helal olsun ama gece sızdırma yapmasını anlamaya çalışmaktayım şuan sanırsam ben acele ettim öyle bağladım ya da bebeğim oynadı bezi oynattı yerinden şuan takipteyim 👌🏻