umudum_var2 talhaninannesi11 nasıl oluyor ben faz1 den yararlandığım için alamıyor muşum eşim sigortalı diye
2prensannesi_1 umudum_var2 sinirden öldüm burda valla az önce bağlı olduğum ilçenin sosyal yardımlaşma vakfını aradım adınıza başvuru yok diyor.millet 1.2.3. Aldı hala da almaya devam ediyorlar. Biz 1. Aldık diye alamıyor.musuz lanet olsun böyle.adalete
umudum_var2 2prensannesi_1 maalesef alamıyoruz bende sinirden napacagimi bilmiyorum direk cimere yazdım hatta millet ac kalınca sigortanın bir önemi olmuyor da yazdım dilekcemde ne olur sonuç bilmiyrm
umudum_var2 2prensannesi_1 internetten cimer şikayet dilekçesi olarak girin ordan sizi e devlete yönlendiriyor e devlet üzerinden yapılıyor öneri şikayet ıstek diye başlıklar çıkıyor onu istek olarak tıklayın çünkü istek bölümüne bakıyor sosyal hizmetler
medineciftci E devlet ptt odemelerine giris yapamiyorum yukleniyor guya ama sayfanin acilacagini sanmiyorum sizdede boyle mi oldu
arabeskanne beyzasvm ptt kurum ödemelerinden bakın cuma gününe kadar herkese net bir cevap yazacak herkesin tc kimlik numarasını sonuna göre yatıyor bugün sonu 4 olanlar yatacak yarın 6 olanlar cuma günü 8 olanlar
CanselK Zeynepkopruduz35 bendede kapsam dışına çıktı yazıyordu. Dün gidip çektim. PTT de sorguladınız mı hiç
turansmom Zeynepkopruduz35 Sizinki yatmış olabilir kapsam dışı diyorsa. E devlete sosyal yardım bilgileri sorgulama yazın cikmişsa orda cikar
kubraanne CanselK Nasil ögrendin yattigini bende dün baktım sosyal yardım bilgilerine kapsam disina cikti yaziyordu