2kezanneoldu 😆😆 yazık değil mi hayvanın ne suçu var, o da bir canlı değil mi? Bence kızınıza böyle değerler aşılamayın, tabi sizin tercihiniz bana düşmez. Dinen yemek yasaklanmış, kendi dışkısını yediği ve etinde bakteriler olabileceği için sanırım tam emin değilim. Yoksa hayvanın adını anmak sesini taklit etmekte bir sakınca yoktur.Kültürlerimiz farklı tamamen, bizim filmlerimizde, kitaplarımızda, şarkılarımızda domuz yoktur. Çiftlikleri vs falan da yoktur aman aman çok aşina değiliz bu hayvana ama işte ıyy kaka da dememek lazım bence😅