Solocannn minika da, bizim joey kahraman okulu,briko, homur ve gumur, tatlı kedicikler, neşeli dünyam bunları daha çok izliyor. Benim uydu kanalıydı sildim iki kanal bıraktım bazen soruyor esrarengiz kasaba vardı ne oldu diye diyorum artık vermiyorlarmış silmişler😅