OsmanTugra35 8buçuk aylık kızım.Örnegin sabah patates tostunu,pankeki.bazen simiti bebek bisküvisini,brokoli,karnabahar gibi yiyecekleri eline veriyorum veya mama sandalyesine bölüp bölüp koyuyorum alıp yiyor.Tabi mıncırıyor,döküyor vs.Sabırlı olmak lazım😅 onun dışında çorbaları,kahvaltıyı filan hep ben yediriyorum eline verecegim bir şey varsa ona da veriyorum.Ama tamamen kendi yemiyor o şekilde ne yediginden doydugundan emin olamam açıkcası içim rahat etmez😅