OsmanTugra35 5.5 aylıkken başladı ek gıdaya blw ile başladık parmak gıdanın yanı sıra püreyi kendim yediriyordum ama bir yandan mıncıklamasına tanımasına izin veriyordum. 1 ay sonra ilk kendi kendine yemeye başladı 9 aylıkken çatal kaşık kullanmaya başladı şu an 11 aylık yemeğine hiçbir şekilde müdahale etmiyoruz. Yemek saatlerinde herkes kendi tabağıyla ilgileniyor bazen az yiyor kesinlikle ısrar etmiyorum zaten 9 aylık olana kadar her yediği tadımlık 1 yaşa kadar da ana öğün anne sütü veya mama olmalı. Böyle düşününce içim rahat oluyor ve kilo alımında hiç sıkıntı yaşamadık bu zamana kadar hep bir sonraki ayın üst sınırında devam etti. Tv telefon karşısında beslenen birçok tanıdığımın bebeğine göre kızım çok daha iştahlı ve yemek yemeyi oldukça seviyor. Buharda pişmiş parmak gıda verdiğim için erken dönemde çiğnemeyi öğrendi haliyle çene kasları da erken gelişti erkenden anne gel hadi mama hayır evet demeye başladı. Temizlik biraz zahmetli oluyor ama son zamanlarda daha az kirketiyor kesinlikle tavsiye ederim blw hem anne hem bebek için aşırı faydalı