Mynameisugu sanmıyorum anlattıgın gibiyse sadece kendi oynamak istiyor diye otizim olmaz cok belirtisi var ve en önemlisi göz teması ve isme bakma onlar yoksa kork ama varmış bence endişe edilecek bişey yok yinede kafana takılıyorsa bir doktora götür canım