Ozlememre valla her yıl farklı seyler oluyo.ama en başta hatırlarsam o zamnki yaşıtlarından bariz farklı davranıyomuş.seslenince bakmıyordu.göz teması yoktu bay bay ı yoktu kelimesi yoktu galiba.suan ben pek hatırlamıyorum.ama sonraki sürecte yıö yıl parmak ucu basması , takıntılı oluşu, suandada acayıp bir hiperaktivesi var cok ziplıyo cok.ankarada tek yaşıyorlardı eniştem memur oldugu için gitmişlwridi.kimse yoktu yanlarında.bizde pek sorun gormuyorduk ne bilelim ozmanlar otizm nedir ne değildir bilmiyorduk ki.ama ablama göre bi tane aşı ismi söylemişti suan hatırlaamıyorum ondan sonra benim cocugum böyle oldu diyor.ikinci cocugu bile yapamıyo cidden zor allah anneleri cocuklarıyla sınamasın cok zor sınavdayız.