Milagrosoreiro 10 aylık çocuk 3 ana 3 ara öğün almalı. Ara öğünleri emzirme ile kapatıyor zaten 3 de ana öğünü var yeterli. Ayrıca benim oğlum 15 aylık 3-5 pankek yese mutluluktan uçarım herhalde 😊 (yemeyen bir çocuk da bende var) mide kapasiteleri çok küçük daha az ve daha sık beslense daha iyi olur.