10 ay 8 günden bildiriyorum, aynıyız arkadaşım ☹️ Yoğurt, pilav, peynir, bazen makarna, tarhana çorbası, muz, bazen pankek. Bunların dışında bir şey yemiyor. Hele yumurta ne şekillerde denedim ağzına alıyor geri itiyor. Ne yapsam yediremedim. Eline verdim olmadı ağzına verdim olmadı. Saatlerce ben de uğraşıyorum. Şimdi yeni adet çıkarttı yemek istemeyince mama sandalyesinde ayağa kalkıyor, ağlıyor. Emmek istiyor. 9.800 kilo 73 cm. Doktorumuz gelişimi güzel ben fizyolojik bir şey olduğunu düşünmüyorum. Seçici olabilir, duyu terapistine bir görünün dedi. Cumartesi gittik. Adam dedi ki herşeyi ağzına götürüyor bir çekincesi yok. Yediği yiyecekler hafif kokulu. Bence yoğun kokulu şeyleri yemek istemiyor. Koku hassasiyeti var dedi. Ödev verdi. 1 ay dolapta sebze meyve baharat ne varsa her gün bi tanesini kaynatın kokusu eve yayılsın ama o gün o yiyeceği yedirmeyin dedi. Kokuları hafızasına tanıtalım. 1 ayın sonunda düzelirse gelmeyin dedi. Dün pırasa kaynattım, kokuyu da eve yaymak çok zor. Hiç derdim yokmuş gibi bi de bu ödev strese soktu beni. Bakalım yavrularımız için uğraşıyoruz. İletişimde kalalım. Aylarımız benzer. Tavsiye, tarif paylaşalım arkadaşım.